PROM DAY 2011

Alhamdulillah, syukur terhadap Allah kerana telah menjayakan majlis ini :)


apa itu Prom Day?
Just For Fun For Everybody :)

apa yang ada masa Prom Day?
apa yang ada di atas, itu je laa yang ada :)

haha, memang tak rugi laa kalau pergi Prom Day because memang seronok that time :) i miss that. Terlalu banyak dugaan kami untuk menjayakan majlis tersebut. Sebenarnya tak banyak, cuma ada satu sahaja masalah kami. D-U-I-T, itu je laa masalah kitorang yang sangat kecil tetapi membebankan kitorang :3

Tapi Alhamdulillah dapat sambutan hangat time event tu. mula-mula bukan main sikit yang hadir. Apabila majlis pun telah bermula ramai sangat-sangat yang hadir.terasa lega sedikit pada waktu itu :)

dorang kata pukul 9 kena sampai INTERNATIONAL HOTEL. bila dah sampai........ harem aku sorang je yang dah sampai. aduhh, aku buntu taktau nak buat apa. aku pergi ke hall. aku tolong abang-abang buat P.A system, susun kerusi dan whatever lah. IM DO ALONE? ouhhhhh~ tired gila kot! dah laa langsung tak tidur dari semalamnya. hesh tapi nasib baik pukul 12.00pm mereka hadir. aku taktau lak dalam tersirat tu katanya pukul 9(tambah 3 jam) sampai ke International Hotel yea. okay i got it -,-

time first event memang BOSAN. Jangan katakan GUEST je bosan, aku pun bosan tapi tak kesah sangat sebab ada masalah teknikal time perfomance dorang. Kesian 'The Frame' sebab terpaksa membuat persembahan dalam keadaan yang bermasalah. Then guest dijemput makan. NASI GORENG sahaja, simplenyeee~ haha tapi sedap walaupun aku tak dapat makan -,- hadoi.

Second perfomance ialah 'The Eli'. baru laa start bersorak bile band ni perfome. best laa jugak sebab member punya band en, tapi malu-malu lak member aku time tu. siap boleh tengok kertas lagi tu time nyanyi. haha, adoyai. After that perfomance dari 'SweetSourSalty'. nyanyi lagu jiwang lah pula dorang ni tapi best. ada laa juge guest yang terhibur :)

Lepas band buat persembahan, ada game yang ditugaskan oleh 'HARD DANCE JUNIOR'. mereka memilih 4 orang guest untuk menari bersama dancer tersebut. Hambek hang, lintang pukang aku tengok tapi fun laa :D lepas tu kitorang adakan LUCKY DRAW. Congratulation yang menang :)

okay, bukan nak cakap apa. memang inilah masa yang aku nanti-nanti kan. DANCEFLOOR, haha. thanks too DJ CHUCKIESS and DJ NAZ! dorang GEMPAK. terbaek punya spin sampai SATU JAM EMPAT PULUH MINIT. lama tu~ memang best laa menari ramai-ramai dengan guest tapi kesian mereka. tak sampai beberapa minit mereka dah berhenti menari. penat laa katakan. ME? wohoho of course la sampai 1jam 40minit tu aku menari dengan NAZRI(vokalis The Eli). pelbagai komen yang diberikan oleh guest. hisap batu laa, mabuk laa, macam-macam laa. nevermind, asalkan aku enjoy :)

dan akhir sekali sampai acara penutup iaitu pemilihan PROM KING dan PROM QUEEN. aku lupa siapa memang :P tapi TAHNIAH kepada mereka. bersurai , bergambar, dan balik lah apa lagi :3

tersemat di memory <3