What was i study at school

=Bahasa Melayu
takde laa susah sangat tapi yang menyusahkan ialah kerana selalu tukar-2 novel  -_-
=Bahasa Inggeris
not tough enough if always speak english, listen english song also wathcing english movie
=Mathematic
muahaha, early year i think this is the tough subject ever. But if you understand and remember the format, it was the easiest subject ever.

=Sejarah
ermm, kalau anda ada daya ingatan yang kuat. ada memang boleh pandai dalam sejarah :)
=Science
haha, to much logic. the worst subject ever o_O

=Pendidikan Islam
mata pelajaran kegemaran saya :3 boleh laa tahan. kalau faham senang laa jawabnya

=Ekonomi Asas
haha, ermm. entah laa, taktau nak cakap macam mana dengan subjek ni :3

=Perdagangan
lagilaaa, trial exam aku dapat 1% je -________-

=Prinsip Perakaunan
ermm, subjek tambahan yang mudah tetapi memeningkan kepala :)

cukup 9 mata pelajaran yang aku ambil, semoga aku dapat keputusan yang cemerlang dalam Sijil Pelajaran Malaysia(SPM)

'S' 'P' 'M':-
  1. Sijil Perkahwinan Malaysia
  2. Sijil Paling Mudah
  3. Sijil Pendahuluan Mati
  4. Salah Parking Motor
  5. Suka Perempuan Muda
Hesh, macam-macam nama member aku bagi